31
август
2023
2023-2024 оқу жылын жоспарлау мақсатындағы Педагогикалық кеңес
31.08.2023 жылы Жаңа форматтағы Педагогикалық кеңес өткізілді. Тақырыбы: «2023-2024 оқу жылына оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру»
Мақсаты: 2023-2024 оқу жылына арналған міндеттерді айқындап, оқу-тәрбие жұмысын командалық жұмыс негізінде қалыптастыру. Педагогикалық кеңес "Квест" ойыны негізінде басталып,келесі сұрақтарды қамтыды:
* Білім беру ұйымдарында тұтас тәрбие бағдарламасын енгізу. (Үш құндылықты енгізу)
* Тәрбие беру мәселелерін оңтайлы шешу. *Мектептердің ата-аналар қауымдастығымен өзара іс-қимылын нығайту, «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталығын құру
*Үлгерімі төмен мен дарынды оқушылармен жұмыс жолдарын анықтау
*Тиімді сабақ, оқу-тәрбиелік жоба жұмыстарын жүргізу жұмыстарын айқындау
*10-11 ҰБТ-ға дайындық жұмыстарын айқындау
*Білім сапасын көтеру жолдарын айқындау
*Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы жұмыс жоспарларын бекіту
*Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың оқытылуын ұйымдастыру
* Нормативтік құжаттарды бекіту.
Жаңа форматтағы педагогикалық кеңесте ұстаздардың сұранысы мен жаңа идеялары талқыланды.
Мақсаты: 2023-2024 оқу жылына арналған міндеттерді айқындап, оқу-тәрбие жұмысын командалық жұмыс негізінде қалыптастыру. Педагогикалық кеңес "Квест" ойыны негізінде басталып,келесі сұрақтарды қамтыды:
* Білім беру ұйымдарында тұтас тәрбие бағдарламасын енгізу. (Үш құндылықты енгізу)
* Тәрбие беру мәселелерін оңтайлы шешу. *Мектептердің ата-аналар қауымдастығымен өзара іс-қимылын нығайту, «Ата-аналарды педагогикалық қолдау» орталығын құру
*Үлгерімі төмен мен дарынды оқушылармен жұмыс жолдарын анықтау
*Тиімді сабақ, оқу-тәрбиелік жоба жұмыстарын жүргізу жұмыстарын айқындау
*10-11 ҰБТ-ға дайындық жұмыстарын айқындау
*Білім сапасын көтеру жолдарын айқындау
*Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудағы жұмыс жоспарларын бекіту
*Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың оқытылуын ұйымдастыру
* Нормативтік құжаттарды бекіту.
Жаңа форматтағы педагогикалық кеңесте ұстаздардың сұранысы мен жаңа идеялары талқыланды.